Dop

Som rubriken lyder så har jag varit på dop hela eftermiddagen, det var fina samuel som skulle döpas, han är så himla söt och liten! Det är min sysslings första barn, så grattis till er och önskar er all lycka i världen!!
 
Är på bättre humör idag också, jag har en tendens att jag är sur max en timme på någon eller över något och sedan släpper det som om det aldrig har hänt typ, men ändå rätt praktiskt än att förbli sur eller ledsen föralltid liksom eller att det sitter i ett tag! i alla fall så orkar jag inte gå in på detaljer, men egentligen gick det inte så dåligt som jag fick det att verka eller jo att jag är sämst på att rida dårå kanske! Men jag åkte av igen!! Får limma fast mig i sadeln snart kanske!! Är väldigt hård mot mig själv och självkritiskt, är nästan aldrig nöjd över något och är det något som är bra så letar jag tills jag hittar något fel.
 
Men nog om det, imorgon ska jag träffa mina babes och så kommer tommi och tömkör Astrid och bojen ska få sig en sväng i skogen! Astrid är för övrigt mycket bättre i ryggen, åhh jag blir så glad! Finns ju en del kvar men vi ska ringa till sadelprovaren på onsdag och se om hon kan komma någon gång i veckan eller i början på nästa, så vi kan prova ut en sadel! Just de, varbergs hoppet är fullt, fml, måste åka på de!!

Detta hade jag på mig på dopet, glittriga toms skor, vita byxor från only tror jag, min älsklings kavaj från zara och en nolita tunika.
Bjussar på en lite halv knäpp bild på mig också, vad snäll jag e hihi, såg nu att det var dax för ett besök hos frissan också!
 
kärlek från mig, M

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>