Godmorgon

Vaknade precis upp och känner mig helt utvilad :D planen var egentligen att jag skulle hjälpt mamma att släppa ut hästarna men hade tydligen låtit mig sova. Snart åker jag ut till stallet och fixar med citizen som ska få sig en skritt tur i skogen. Efter det åker jag med Alexandra och winnetoo på tävling i Orust, ska bli super kul att se dom "in action" :D Jag red ju Aiolos igår också, jag är inte helt nöjd med min ridning då jag mesade och "åkte häst" lite för mycket :( men mot slutet skärpte jag till mig och fick in ett bra tryck i honom. Efter passet skrittade vi ut en sväng och jag måste bara säga FAN vilken pärla till häst Fredrika har! Super rolig att rida och super snäll i all hantering ! Nä nu får jag ta tummen ut röven och pallra mig ut sängen /E


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>