I wanna be forever young

 
bebben är visst lite trött, min lilla going
 
Tjänna änna!
Blev lite hastigt och lustigt igår kväll bestämt att jag skulle träna för Ted morgonen därpå, så det var upp vid åtta-tiden för jag skulle vara i stallet vid nio, hade först teori i en och en halvtimme ungefär och sedan hoppträning vid elva.
 
Ted nätterqvist kommer till det stallet jag står på och har hoppträningar några gånger i månaden och denna gången var det en tvådagars kurs ist men jag var ju bara med idag då på teorin och dagens hoppträning. För er som behöver en tränare eller letar efter en så kan jag rekommendera er Ted som är A-tränare och en av landets bästa tränare, han är grym, bäst! Finns ingen bättre än honom, började träna för honom för ca ett halvår sedan lite mer än så är det nog nu och han har gett mig så otroligt mycket, har nog lärt mig mer hos honom på mer än ett halvår än vad jag lärt mig någonsin och jag har ändå ridit sen jag var fyra år. Det han säger är så enkla saker som gör så stor inverkan på hästen. Men det gick kanon bra idag, hoppade lite lägre bana idag bara för att få in rytmen och känslan! Ted var väldigt nöjd iaf och jag med! Finns inte så mkt mer att säga än det!
 
Har nästan spenderat hela dagen i stallet o Astrid fick sig en tur med men i ridhuset då eftersom det bara öste ner massa regn igen, hallåh sverige det är sommar nu? Men hon var pigg och lite halvjobbig fast ändå fin, haha! Nu var det egentligen tänkt att jag skulle dra hem till en kompis och ha myskväll men vi får se hur det blir med det, jag är redigt trött!
 
Vill bara säga också att resan till london är bokad nu så london here we come! woho
Längtar så jag snart spricker!!
/Matilda
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>