long time no see

Längesen jag "bloggade" på riktigt, har inte riktigt haft något tid eller lust, men ska försöka skärpa mig lite!
Köpte inte alls mycket på falsterbo iår, det blev en tävlingsluva från eskadron, kingsland nummerlapp och ett swarovski pannband i regnbågs färgat till Astrid men sen visade det sig att det var ponny i strl och det blev för litet för henne så Bojen fick det, haha lite bögig får man allt vara stackarn! Kan ta en bild lite senare så ni får se!
 
Grämer mig fortfarande lite över att jag inte köpte ett swarovski skärp då det kostade 350kr på ett ställe som sålde ut dom, åhh!
 
Var i stallet förut och trimmade mina fina små djur, imorgon så ska bojen få skrittas och astrid tömköras, sedan ska vi ut å äta med familjen och ha lite familjetajm.. Åker till spaninen snart också, viva espana!
Pusssss
 
/Matilda
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>