Moncler jacka säljes

Föresten är det någon som är intresserad av att köpa min moncler jacka? Den är en strl small men passar även en medium, inte mkt använd så den är i väldigt fint skick!, det är den glansiga modellen. På insidan sitter det en serie lapp med olika serier på som har låssnat lite men det är inget som man tänker på eller som stör jackans funktion.
 
Är du intresserad så skriv en kommentar här nedan eller maila mig på [email protected]
700kr (kostar som ny ca fem till sex tusen)
 
 
bild lånad från google, men ser precis ut så, vid intresse så kan jag skicka bilder via sms som jag tagit själv på jackan. Säljes pga. av att jag har fått en ny och har därför ingen användning av den!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>