Mot Falsterbo

Hej vänner! Nu är jag hemma ifrån Falsterbo underbara Falsterbo ;) En hel del har hunnits med! Visar bilder senare. morgonen innan vi åkte! satt jag upp på fina Aiolos. Aiolos ägare Fredrika är gravid och tycker inte att balansen är på topp så hon frågade om jag ville hoppa upp och rida lite vilket jag självklart sa ja till. Aiolos är en otroligt välutbildad och trevlig individ som dessutom är super snäll och han var riktigt rolig att rida! Fredrika var snäll och hjälpte mig och eftersom vi tränar för samma tränare förstod jag på ett ungefär hur hon ville ha honom. Vi övad mycket på att han inte skulle tappa bakbensaktivteten även lite skolor och byten. Avslutade i låg och rund form och sedan en lite skritt tur ute :) Måste även säga att ponny i all ära men häst är då något fasansfullt roligt. Det är en helt annan typ av ridning som jag gillar starkt. På storhäst kan du inte sluta rida ett enda steg vilket man lätt kommer undan på med ponny! Jag ska även rida Aiolos på måndag igen :D /E


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>