Press play, fast foward

God morgon på er!
Resten av kvällen igår spenderades hos en kompis, vi hade det mycket trevligt! Vaknade upp idag och var sjukt shoppning sugen, men inte på vad som helst utan att få shoppa i london, ååååhh typ en månad kvar bara! Längtar så sjukt mycket, vill åka typ redan imon eller nåt!! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..
 
Känner typ att mina inlägg är lite tråkiga nu för tiden, om det nu är några som läser bloggen, vad vill ni att jag ska skriva om?
 
Idag ska jag bara ta det lugnt, städa mitt rum som jag fortfarande inte gjort, ska se om jag någon dag kan få med mig mamma för att ta lite bilder på mig å hästarna och idag ska bojen trimmas lite grann och astrid ska nog få göra detsamma. Ha det gött så länge, vi hörs sen! xx
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>