thoose shadow days are over

Nu har jag äntligen vaknat!! haha
Som ni märker så blev det inget dagstorp idag, jag hade ingen som kunde köra, är verkligen super ledsen över det då jag aldrig mer i mitt liv kommer få åka på ett ponnyderby.. surt!
Funderar ist på att efteranmäla något i helgen om jag hittar något lämpligt!
 
Båda fick därför en vilodag igår och dom kanske ska få en idag med, de har gått väldigt ordentligt och hårt i några veckor nu så känns bra om de får en tvådagars vila. Ska boka resan till london idag också plus städa mitt rum (hehe skjuter bara upp det). Jag åker ju till spanien om ca tre veckor och är borta i en och en halv vecka sedan är jag hemma i ca tre veckor igen och åker till london med min homie sernborn, fyfan vad jag längtar!! Är så sjukt taggad!
 
 Hästarna kommer kanske evelina att rida, iaf bojen och astrid får nog tommi tömköra för astrid blir ganska pigg när någon annan rider och jag vill ju inte att det ska bli rodeo drive när jag är borta liksom. När jag är i london rider nog mamma lite tror jag. Hoppas jag kommer med till varberg också, jag dööör helt seriöst annars, eller gråter floder men som det ser ut nu är det ganska svårt :(
 
Uppdaterar lite senare, ni får ha de så länge! Pusssss
 
känner mig förövrigt så trött som den här söta lilla kattungen i stallet
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>