Walking on sunshine

Tjabba tjena hallåh!
Varit strålande solsken idag så har inte riktigt känt för att sitta och blogga och blogg appen är ju fortfarande instabil så ah, så det blir ju lite som det blir liksom!

Hoppträning på bojen idag och det kändes bra, han var fin o jag red som jag skulle för en gångs skull, har en ovana att höja händerna inför ett hinder när man ska ha låga händer, inget jag tänker på utan bara gör liksom men det blev så mkt enklare att rida när isabell såg det och vi rättade till det. Tävling på torsdag i dagstorp, ska hoppa två kringklasser, alltså inte hela meetinget men vi får se om vi åker då pappa tkr att det var en aning långt att åka för att hoppa två klasser bara! Men vi får helt enkelt se..

Astrid har ju tömkörts av tommi och gud va fin hon ser ut, hon är mer avslappnad nu och verkar trivas med att faktiskt få jobba. Idag blev det lite upphöjda bommar på ett böjt spår också för lite omväxling.

Båda skrittas/joggas imon. Jag tänkte ta en powerwalk samt städa mitt rum som är ett enda stort kaos, ska även på ett ärende. Vi hörs mera imorgon för jag ska kolla lite tv nu innan jag tar mig en dejt med kudden min, tänkte gå och lägga mig lite tidigare idag, blir lite jobbigt om man sover bort halva dagen liksom! hehe Kärlek, M

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>