At bussen

Dessa dagar hade det suttit fint med en moppe altså! Dock fyller jag år i november så får tigga sjuds av mina fina vänner, men eftersom jag bor "ute i skogen " långt i från alla andra så blir det oftast bussen :(

Nu har jag trotsat min förkyldning och sitter på bussen på väg till stallet. Idag är det Träning för Jill flygare :) hon bor i skåne så kommer bara upp till oss en gång i månaden så man vill värkligen inte missa det! Hennes träningar är väldigt givande och man lär sig otroligt mycket på de 45min och framför allt är det väldigt roligt !

Det bästa är att hon och min ordinarie tränare Pernilla går så bra tillsammans ! Dom värderar samma saker och Jill ger mig en långsiktig plan och Pernilla lär mig att lösa problem och fixar till detaljerna :) super bra!

Hoppas C sköter sig trots att han vilade igår, så vi får ut det mästa av träningen!

Kram E

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>