breathing

Goddagens på er, blev lite ändrade planer idag, hela dagen har nästan spenderats i stallet och ändå har jag inte gjort något extra utöver det jag brukar göra, så det kan gå! Skulle egetligen in å fikat med en kompis men det blev inget med de, det tråkiga är att jag inte kommerr få träffa henne på typ hela sommaren också :/ och mina midsommar planer kanske inte heller blir något bra, eller jo utgång fast jag vet inte om jag har någon lust med det.. så just nu sitter jag här helt ensam och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! Äsch jag hittar säkert på något skoj, det brukar ju alltid lösa sig i slut ändan!
 
Pållarna fick sig båda en tur var i skogen, vilket de verkade vara väldigt nöjda med! Har fått ett myggbett i ansiktet också, fml!!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>