Call me maybe

Morsing korsning, tänkte bara börja med att säga att jag har ingen aning om vad ewe håller hus, någon som vet? Jag tror att hon är och tävlar men är inte helt säker, får nog ta å skicka iväg ett litet sms och klaga lite på henne om att hon får uppdatera, eller vad tkr ni? Vilket svenne väder vi har idag då, typ +10 och regn, är dom säkra på att det är sommar? känns inte så iaf.. Hade ju tänkt hoppa bojen i paddocken idag men i med att det ska ösa ner regn hela dagen så får vi se.. tror att det får bli imorgon istället, Astrid ska tömköras.
 
Tror att veckan ser ut såhär för dom båda:
Måndag: B longera, A tömköras
Tisdag: A tömköras, B hopp (det står att det ska bli ganska fint väder så vi får hoppas på att vädergudarna håller vad det står)
Onsdag: B skrittas och A tömköras.
Torsdag: B trim, A skrittas.
Fredag: B tävla och A tömkörning.
Lördag: B ev. tävla och A tömkörning som vanligt!
Söndag: A vilar idag alt. longeras och bojen vilar helt.
 
Ser lite tråkigt ut för Astrids del, stackarn! Men det finns inte så mkt jag kan göra åt saken! Nu ska jag gå ut å gå med mina vovvar i det härliga vädret, not det pissregnar.. bläääääää
Fred ut, M
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>