Don't wake me up

God morgen! Ligger i soffan och kollar lite tv, samtidigt som jag lyssnar på chris brown- don't wake me up. Chill väder idag, typ +20, sedär ja nu har äntligen sverige fattat att det är sommar.. Ska nog ut å lägga mig lite för att sola om en stund, är ju fortfarande lite sjuk, värker i benen, snor, slem,hosta, ja det vanliga men jag har inte fått någon feber än vilket känns skönt så känner mig hyfast pigg!
 
Tänkte berätta lite om gårdagens pass, ja bojen longerades i 20min kanske, vilket jag tror han tyckte kändes skönt, att bara få springa av sig lite och inte behöva jobba ordentligt. Viktigt att dom får sånna dagar också! Sen tömkördes ju astrid och hon var ett helvete till en början och lyssnade inte, spände sig, bara studsade för hon tycker det är jobbigt och så stressar hon upp sig så in i och håller på å protesetrar och är allmänt bitchig, vänder sig åt andra hållet så hon trasslar in sig och gör allt för att slippa, men när jag sedan fick henne lugn var hon faktiskt riktigt fin och slappnade av och blev lång å låg, bara hon fattar det och lugnar ner sig så går det bra, men jag kan säga såhär jag tänker fan inte tömköra mer, det är så fruktansvärt jobbigt, åhh usch jag hatar det! Då rider jag hellre barbacka!! Aja vi får se hur jag gör, tommi får komma och hjälpa mig tror jag.. Idag står hoppning på schemat och rider nog astrid barbacka en sväng ist! Nu ska jag surfa runt lite och sedan gå ut i solen om jag orkar, vill ju bli brun så man får passa på när det väl är fint väder liksom! TTYL M
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>