Första inlägget!

tjäääääääna änna, matilda heter jag och så har jag min bloggkollega evve också som säkert kommer att uppdatera hyfsat snart hoppas jag! Vi hade iaf tänkt att börja blogga häär och vi hade ingen lust att blogga själva så då tänkte vi att vi kör ihop istället och då blir det ju också fler inlägg för er läsare att läsa i med att vi är två, bra va!? Är redigt trött må jag säga, har varit en lång dag idag så tänkte faktiskt ta mig en dejt med kudden.

Var ju å tävlade idag, resultaten ser värre ut än vad dom är, står ute på båda och det var faktiskt så att jag åkte av i båda för att bojen tyckte vattenmattan var läskig vilket var väldigt konstig då han inte brukar bry sig om sånna och är sopas van vid dem men denna kanske var annorlunda inte vet jag? haha i vilket fall så var han fin annars och hoppade med en väldig spänst och var högt över, speciellt i andra klassen! så blev lite paff när jag kommer till näst sista hindret i grundomgången när det flyter på så bra så reagerar på en vattenmattan? haha busponny, han har aldrig gjort det tidigare men jaja det är bara att svälja, allt kan ju inte gå på räls. Vet inte riktigt vad som flög i honom men något var det iaf! Men men, vi kör nästa tävling i stället!

Hela veckan har han känts lite konstig och tung liksom, inte riktigt sig själv i ridningen och även samma idag på framridningen.. Ojdå nu blev texten lite länge än vad den skulle! hehe men slänger upp lite bilder här imorgon om det nu går, tar typ alla bilder med iphonen och det funkar inte just nu allt logga in på deras bloggapp, konstig? men ska försöka imorgon!! Pusssssssss

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>