Från och med nu

Sorry för lite dålig uppdateringen! Har varit borta hela dagen så har inte haft någon tid eftersom den här bloggappen fortfarande inte fungerar, irriterande!! Varit å tävlat hela dagen eller inte hela dagen men halva åtminstonde sedan har jag ridit Astrid som förövrigt gick super bra, så himla mjuk å fin va hon! Var ju iväg med bojen och hoppade en LB som vi även ska hoppa imorgon också, idag finns det inte så mycket mer att säga än att vi taggar om till imorgon istället och då jävlar!
 
Flög av på hinder nr 6 som var ett helt vanligt räcke, det gick alldeles för fort och han var väldigt stark, han vill så himla mycket till hindret att det ibland bara blir platt som en pannkaka liksom, så det resulterade att vi hamna i eller på hindret eller vad man nu säger, duktigt! Åhh så irriterande!! Måste hitta ett mellanläge, antingen går det för fort eller inte alls, måste ha en rund och fin, samlad galopp samtidigt som bakbenen är aktiverade. Det funkar inte att komma i 190 mot ett hinder å hoppa det i flygande fart, han var ju rätt fram själv idag men istället skullle jag samlat den energin han hade och gjort något utav det istället för att flyga med. Aja det är alltid lätt att var efterklok! Bättre lycka nästa gång!
Nu måste jag nana, upp tidigt imon ju, tagga! woho
måste införskaffa mig en sådan luva också, denna är från eskadron och jag vill ha den i marinblå, har nästan bara marinblåa tävlingsschabrak så det är ju jätte praktiskt att ha en som matchar alla! Köper nog en om vi åker ner till falsterbo iår.
M

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>