GLAD MIDSOMMAR!

Var ju som sagt på mtv world stage igår och jävlar vilket drag det var! Artiser som spelade gjorde tove skyrke, loreen, b.o.b och nelly furtado. Sedan efter det drog jag mallan och felicia och tog oss en drink på stora teatern och satt och snackade tills det var dags att dra sig hemåt, mkt trevligt var det iaf! Men kan bara säga att jag är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååhär trött idag..
 
Midsommar och allt idag, en tradtion som varje år är ju att dansa runt midsommar stången, dock brukar jag stå över det och stå och kolla på i stället, hehe. Hästarna får sig en välförtjänt vila idag så ska åka till dom lite senare idag för att pussa lite på dom å mocka och så! Kommer även att komma upp lite bilder här senare idag från igår och idag men så länge, glad midsommar på er! Love M
 
Dagens outfit:
En klänning från molly baracken och den är köpt från raglady och sedan en kavaj som är lite sailor insprierad från zara plus primeboots på det, så ser jag ut i midsommar!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>