Jag vill inte ge upp men ändå så gör jag det

Åhh jag orkar inte mer, jag ger upp snart, allt det här med hästar överhuvudtaget, jag är helt enkelt för dålig för min häst, usch jag skäms nästan över att få äga och sitta på en så otroligt fin häst, han är inte värd detta inte ett skit! Har tusen tankar som for fram och tillbaka just nu vare sig jag faktiskt ska fortsätta med det här, det jag älskar mest av allting, det jag mår som bäst med... Får återkomma till bloggen när jag har lust igen, kanske blir det imorgon eller i övermorgon, det får vi helt enkelt se när jag är på bättre humör! //Matilda

Kommentarer från er söta läsare.
» Klara

Det är motgångar som ger framgångar.
Det är hur du tar dig igenom allt slit/alla tårar som gör dig till en grym ryttare inga jävla tävlings resultat !
Saker o ting blir bättre!

2012-06-30 // 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>