låång dag

Äntligen hemma efter 7 timmar (!) spenderade i stallet. jag har inte så mycket att säga om passen. dom var "bra" inte dålig inte heller jätte bra utan bra.
 
Tränade som sagt med C, han var lite tjafsig i början men i mot slutet ånade det till sig. det jag måste övar på är att inte vara så snabb på att korigera när han börjar vingla utan bara rida på och "lossas som om det regnar" för korigerar jag i dessa tillfällen ledar det till att han vinglar enu mer.
W var även han lite tjafsig. Jag antar att han testar mig, haha men inget man inte kan rida på! ;) 
 
 
i morgon åker jag och citizen iväg på våran lilla utflyckt ;) haha nu blir ni nyfikna va!
om allt går som planerat kommer jag snart berätta för er läsare! 
 
 
 
Vad tror ni det är? 
en ledtråd är att det har med "tävling" att göra ;)
 
Love E

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>