Monday

tjoooooo brooo, vad händer jao?
fortfarande irriterande att inte blogg appen funkar.. Ska faktiskt dra mig bort mot stallet nu, B ska ut å galopperas på slingan medan A ska longeras över lite bommar idag, tommi kommer imorgon och då ska det tömköras så jag lär mig det för en gångs skull ordenligt så jag kan ta över i fortsättningen, men herregud va svårt det är!!

Sen är det såhär också att jag står ju uppstallad just nu med mina hästar men förhoppningsvis hyfsat snart om det kommer upp något eller om vi ska bygga själva är inte riktigt helt bestämt än men vi letar faktiskt efter... en egen hästgård! Jag längtar!! men det tar ju ett tag som sagt..


Love M

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>