Tävlings dags

Som rubriken lyder är det Tävlings dags för mig och Citizen nästa vecka.
Vi ska i väg på ett litet meeting i Färgelanda Lördag till Måndag dock tävlar jag endast Söndag och Måndag men eftersom det är en bit upp dit känndes det bäst att åka dagen innan så vi slipper stressa.
 
Jag var anmäld till LB:0 LB:1 och två stycken LA:1or men jag ska byta dom mot två stycken LC ist, då han inte kan rygga och det är ju inget man vill stressa på dom. Det är nog tillräckligt med utmaningar för honom att sova borta och gå två tävlings dagar. Dessutom är det hård konkurans och även då jag ändast är ute för att utbilda honom så är det ju inte så kul att skämma ut sig totalt ;)
 
Jag var i färgelanda för 2år sedan med Elliott och som jag mins det var det väldigt fint, Stort ridhus att rida fram i och parallella banor som tävlingen går på (undra hur han reagerar på det?) 
 
som sagt är jag ändast ute och utbildar honom. Jagar därför inga prosent eller plaseringar det går lite som det går!
Det ända målet jag har är att han ska uppföra sig och att båda han och jag ska tycka det är roligt.
 
 
 
 
för 2år sedan
 
/E

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>