Todaaay

planerna för dagen ser ut ungefär så här:
  • Ta in Citizen och 2 andra ponnyer ifrån sommar hagen, då dom inte får äta så mycket gräs enu.
  • Mocka och göra maten åt Citizen
  • Rida Citizen. Mycket Galopp arbete står på shemat då han va väldigt grining i galoppen igår.
  • Rida Winnetoo som jag passar nu några dagar medans min kompis Alexandra är i Grekland. På hans Shema står det DRESSYR haha, har börjat hitta lite knappar nu vilket gör det hela mycket roligare :D
  • åka in en sväng till stan. Får se om jag får med mig något hem, jag är just nu inne i en period då jag inte tycker det är så roligt att kolla på kläder, Men det kanske ändras idag haha.


Efter detta är dagen ganska fri vilket jag uppskattar då dagrana har varit mycket häcktiska det senaste.

så ha det bäst 
/Evelina

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>