tonight

Ny duschad och fräsch! Nu ska jag smörja in kroppen med lite favvo bodylotion från juciy och sedan måla naglarna med ett naglack från mavala i någon ljusrosa färg. Måste bara tispa om ett jättebra grej från moroccan oil som är för ditt hår som jag brukar använda lite då och då, ger håret mer lyster, lättare att göra med och luftigt, liksom friskt igen. Hjälper mot tovigt, slitet, torrt och oglansigt hår.

Jag har ju rätt tovigt hår imed att jag har ganska långt hår och den hjälper verkligen så det blir lättare att reda ut och blir mer glansigt. En liten falska räcker dessutom rätt länge och den luktar rätt gott också. Rekommenderar den starkt!! Nu ska jag kolla lite tv och sedan sova, är helt slut!!
Peace out /M


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>