You got that one thing

Såhär såg det ut när jag och bojen var ute å red tidigare idag, myyyyys!
Blev ganska så mycket galopp och nästan intervaller, då man galopperar en sträcka och sedan kanske det kommer lite stenar och ojämt eller så är det lerigt och då blir det skritt en bit sen galopp igen och så fortsätter det så tills jag sedan joggar ner honom i ett lägre tempo i slutet på slingan innan det är dags att skritta hem igen. Ett väldigt bra sätt om man vill ha en häst med bra å stark kondition, då är intervaller och galoppjobb jättebra!

Astrid fick sig en promenad idag ist så fick jag röra lite på mig också, vi gick upp för en monster backe, den lutar verkligen spik rakt upp och jäklar vilken mjölksyra man fick my gad, både jag å astrid andades rätt kraftig efter den där! Resten av dagen har jag annars bara chillat och slappat lite, man måste få ha sånna dagar ibland också! Just nu ligger jag å kollar lite på sex and the city medans mina ögon snart går ihop, tror det är dags att träffa john blund snart, adios amigos, natti natti /M

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>