your heaven worth fightning for

Förlåt för super dålig uppdatering hörrni men jag är påväg att bli sjuk, känns i hela kroppen och har ont i halsen och sånt dära :/ inte jättekul direkt men men! blev ett kvällspass i stallet idag, red bojen en sväng i manegen och han var rätt jobbig till en början men blev fin mot slutet, kände på mig att han skulle vara rätt pigg o det var han också! Astrid fick tyvärr vila idag igen, då jag inte hade någon ork kvar och klockan blev för mycket! Hon fick istället gå ute å beta och sedan masserade jag hennes rygg en stund och såklart så fick hon massa pussar, hon är för go asså, hon lägger sitt huvud i min famn och verkligen vill att man ska pyssla om henne och kela, bebben då!
 
Sa ju att jag skulle lägga upp lite bilder här igår men jag glömde helt enkelt av det bara, sorry! Ni får dom imon istället då jag måste byta data och jag är tyvärr alldeles för trött för det just nu.. Pusssss M
 
fin heeeest

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
>